Home Forum Mijn Verhaal Vraag over AOV uitkering

Vraag over AOV uitkering

3reacties Started at 28 maart 2019 om 17:55

• Dodo
    Bijdrager

Vraag over AOV uitkering

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag , ik zou het zeer op prijs stellen als iemand,die hiermee ervaring heeft ,een antwoord op kan geven.

Ik ontvang een AOV uitkering van mijn verzekering. Ik ben nu door psychische klachten 100% afgekeurd, al bijna 2 jaar .

Mijn vraag is : wanneer  word ik volledig en levenslang afgekeurd, en wanneer ze stoppen met herkeuringen en steeds bellen en vrahvr,hoe het met mij gaat??

Ik hoor graag uw mening/ ervaring?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Reacties
  • ABC
    Bijdrager

Gegroet,

Zelf geen ervaring en toch vragen.

Was u zelfstandige en wordt uw uitkering volledig betaald vanuit de AOV? Zo ja, dan verwijs ik u door naar uw verzekeringsvoorwaarden.

Zo nee dan graag nadere uitleg, wie betaalt wat en door welke instantie(s) wordt u beoordeelt.

Mvg ABC

Dodo
    Bijdrager

Beste ABC,

Ik ben een zelfstandige geweest. Ik krijg nu een AOV uitkering van een verzekeraar. Hun medische adviseur vraagt eind van het jaar weer mijn gegevens op bij mijn behandelaars. Zo gaat het iedere jaar weer opnieuw, ook word ik om een paar maanden gebeld door de verzekeraar ,om te kijken hoe met mij gaat . Nou vraag ik me af, hoelang duurt het , voordat ze een keer ophouden met bellen , met medische gegevens opvragen . Wie bepaalt , wanneer ik dus volledig afgekeurd ben? Hun medische adviseur of mijn behandelaars?

Ik hoor graag van u.

Mvg

JohnEDJohn
    Moderator

Beste Dodo,

voor antwoorden op je vragen kan je denk ik het beste contact opnemen met de verzekeraar vanwaar je de AOV uitkering ontvangt. De voorwaarden van de verzekering die die verzekeraar heeft zijn ook de voorwaarden waar zij en jij aan moeten voldoen.
    Ik hoop dat je met contact leggen met hen verder komt,

vriendelijke groet,
    John

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.