Home Forum Mijn Verhaal Oppepper nodig

Oppepper nodig

1reacties Started at 29 januari 2020 om 19:42

• Vlinder1977
    Bijdrager

Oppepper nodig

Hoi

ik heb sinds 7 jaar  reumatische. artritis

probeer zo goed mogelijk mijn leven te lijden  maar valt niet altijd mee

nu beoordelingsgesprek gehad op het werk en ze zien het niet meer zitten met mij omdat ik langdurig ziek ben geweest (2operaties gehad dit jaar)

bij dit gesprek word er mij letterlijk gezegd dat ik niet over randzaken mag zeuren omdat ik eens moest weten wat ik hun het afgelopen jaar al heb gekost en wat ik daar voor terug heb moeten doen, dat ik niks meer oplever, dat ik druk leg op mijn collega’s. En als ik dit jaar geen “stabielere collega ben ze actie gaan ondernemen Ben hier zeer ondersteboven van en weet mij even geen raad.   Ik vind mijn werk leuk en doe er alles aan om dit te kunnen blijven doen en lever daar in privé sfeer veel voor in. Volgens de bedrijfsarts moet ik mijn grenzen goed kenbaar maken  maar word hier door deze uitspraken zo in beperkt

iemand tips om hier zo mee om te gaan  zodat ik mij niet zo schuldig voel

(1 waardering)
    John
1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Reacties
  • JohnEDJohn
    Sleutelbeheerder

Beste Vlinder1977,

wat een vervelende situatie waarin je zit.

Je geeft aan langdurig ziek te zijn geweest, ben je nu nog steeds ziek voor je werk?
    Het lijkt me heel goed om in je gesprekken met je bedrijfsarts (als je deze nog heb, anders een afspraak maken) de uitkomst van dit gesprek (beoordeling) goed te bespreken.

Ik hoop dat de bedrijfsarts tips voor je heeft.
    Ik wacht je antwoorden even af en zal daar z.s.a.m op reageren.
    Mocht je nog extra vragen hebben stel ze gerust.

Met vriendelijke groet,
    John

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.