Home Forum Nieuws Koffietafel Eindhoven 14 september

• PeterEDPeter
    Bijdrager

Koffietafel Eindhoven 14 september

Ik krijg net door dat de aanmeldingen voor de koffietafel in Eindhoven te weinig waren (2 personen) om door te laten gaan. Deze is dus gecanceld.

Op zich is het goed om hier zorgvuldig mee om te gaan. Een koffietafel is een flinke investering. Niet alleen financieel maar zeker ook voor de personen die hiervoor hun tijd beschikbaar stellen.

Aan de andere kant stellen we hier tweepersonen mee teleur. De ervaring heeft geleerd dat de mensen ook teleur gesteld zijn als er maar 2 personen aanwezig zijn. Misschien is het een optie dat personen die onze site bezoeken online met elkaar in gesprek komen maar mogelijk ook een (gezamenlijke) voorkeur uitspreken voor een koffietafel in een bepaalde stad of regio. Als zo vier of vijf personen al op voorhand een groepje vormen zullen we er alles aan doen om dit mogelijk te maken en mag je, als blijkt dat je daadwerkelijk komt, er wel van uit gaan dat het wel doorgaat.

Ik weet zeker dat ik namens alle Ervarings Deskundige spreek als ik zeg: We doen het graag voor .

Brand maar los met u/jou reactie.

(2 waarderingen)
    DeborahJohn
3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Reacties
  • JohnED
    John
    Bijdrager

Hoi Peter,

Helaas kreeg ook ik een annulering voor een koffietafel (Rotterdam 19 september slechts 1 aanmelding). Misschien is het inderdaad een goed plan om online te proberen mensen te koppelen en zo groepjes voor de koffie tafels te maken. Verder is me wel ook opgevallen dat nu de website is aangepast de plaatsnamen van de koffietafels vaak niet zichtbaar zijn. Dit maakt ze lastig vindbaar. Ik heb dit ook via de mail doorgegeven aan Deborah.

DeborahCM
    Deborah
    Sleutelbeheerder

Hoi Peter,

Ik ben het met je eens. Het lijkt mij goed om eens te brainstormen hoe we groepjes kunnen vormen om nieuwe koffietafels mee te organiseren. Ben benieuwd wat de andere ED’s hiervan vinden?

DeborahCM
    Deborah
    Sleutelbeheerder

Hoi John,

Goed punt! Dank voor je oplettendheid. De plaatsnamen zijn nu als het goed is meteen zichtbaar voor de leden.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.