Home Forum Mijn Verhaal Ik weet het niet meer.

Ik weet het niet meer.

5reacties Started at 8 oktober 2019 om 15:11

• Dopje86
    Bijdrager

Ik weet het niet meer.

Hallo Iedereen,

Ik zit vast, en ik weet niet waar ik heen kan, bij wie ik terecht kan, of wat ik nu nog kan doen.

Mijn verhaal:

Ik werk als een account manager bij een groot bedrijf, dit werk doe ik nu 2,5 jaar. Toen ik net begon ging het eigenlijk best goed, mijn klanten waren tevreden en ik was gestaag aan het inleren.

Mijn problemen begonnen toen mijn man langdurig ziek werd, auto imuumziekte, gepaard met een burn-out. Ik kreeg tegelijkertijd een hele grote klant in mijn portfolio, die eigenlijk achteraf niet bij mij thuishoorde door de complexiteit, ik was daar nog niet klaar voor.

Omdat mijn man ziek was heb ik veel taken ove rmoeten nemen, gepaard met mijn moeilijk klant ging het bij mij ook niet zo best. Ik heb mij ziekgemeld, in het begin was er begrip van manager en arboarts. Dit is echter opgedroogd.

Ik begon werk weer op te bouwen toen het met mijn man wat beter ging, weer terug naar fulltime. Mijn eigen probleme gingen niet weg, ik kreeg er zelfs meer bij, bloedarmoede, laag vitamine D.

Mijn werk was onder de maat, en ik moest steeds meer rapportages gaan bijhouden, ik lag en lig onder een vergrootglas.
    Ik heb een gesprek aangevraagd met mijn Arbo, omdat ik het allemaal niet meer rond kreeg. Heb daar gejankt als klein jong, want mijn hoofd was vol….  De beste man zegt dat hij niet geloofd in deperessies, iedereen is wel eens een beetje somber. Dan ben je nog niet ziek, ziek is als je lichaamelijke klachten hebt. Psychishe klachten kun je zeekr binnen een paar weken weer aan het werk.

Paar maanden later gaat het eigenlijk steeds slechter met mij, ik worstel thuis, met mijzelf en mijn werk. Het zit nog steeds vol, en ik voel me vast tussen 2 beton blokken.