Home Forum Mijn Verhaal Herbeoordeling

Herbeoordeling

3reacties Started at 7 februari 2019 om 17:46

• Weltman
    Bijdrager

Herbeoordeling

morgen moet ik voor herbeoordeling naar het uwv. In februari 2016 is er bij mijn endeldarm kanker ondekt en juli bleek er uitzaaiing te zijn in de lever. Heb chemo en operatie gehad. Daarvoor was ik al geruime tijd ziek had diverse klachten zat in een depressie. Heb ook rugklachten die chronische zijn na hernia en slijtage aan de onderwervels.  Ben nu 60 jaar. Ook kamp met Apneu en diverse gewricht klachten. Heb concentratie klachten. Na de behandeling van kanker kwam de klap pas hard aan ook de vermoeidheid klachten kwamen in ernstige maten. Ik zie er tegen de herbeoordeling. Op zie mij eigen niet meer werken.

Vr. Gr. Rini

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Reacties
  • JohnEDJohn
    Moderator

Beste Rini,
    ik lees je bericht nu pas. Hoop dat ik nog op tijd ben om je heel veel sterkte te wensen bij je herbeoordeling.

Verder hoop ik dat er vandaag iemand met je mee gaat om je begeleiden/ondersteunen.

Verder hoop ik dat je op onze website de informatie over de keuring etc. heb gelezen
    https://samenveerkrachtig.nl/waar-sta-ik/de-keuring-en-erna/

Mocht je behoefte hebben om een keer lotgenoten live te willen treffen weet dan dat we op verschillende plekken in het land “koffietafels”organiseren waar je in alle discretie met andere lotgenoten hierover kan praten.

Hier https://samenveerkrachtig.nl/koffietafel/ kan je vinden waar de komende “koffietafels”gepland staan. Mocht jouw plaats/regio er niet bijstaan meld het dan met het formulier dan bekijken wij wat de mogelijkheden zijn.

Vriendelijke groet, John

Weltman
    Bijdrager

Hallo John bedankt voor je reactie

Ik ben vandaag geweest bij de arts hij luisterde erg goed had duidelijk inzicht van mijn dossier. Hij gaat advies geven om mijn een IVA uitkering te geven en ook dat ik niet meer opgeroepen wordt in de toekomst ben erg opgelucht.

JohnEDJohn
    Moderator

Beste Rini,

wat fijn om te lezen dat men goed heeft geluisterd naar je.
    Fijn dat je nu rust gaat krijgen.
    De uitnodiging om een “koffietafel”te bezoeken blijft natuurlijk staan!
    Met vriendelijke groet, John

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.