Home Forum Mijn Verhaal Dan voel je je goed, en zo weer niet..

Dan voel je je goed, en zo weer niet..

4reacties Started at 14 maart 2019 om 11:30

• Bonzoo
    Bijdrager

Dan voel je je goed, en zo weer niet..

Hallo iedereen!

Onlangs geleden heb ik waarschijnlijk last gekregen van een burn- out. Ik zit er waarschijnlijk niet heel diep in omdat ik er gelukkig snel achter kwam dat ik de verkeerde kant op ging. Er is nog geen echte diagnose gesteld maar ik mag volgende week wel even naar de psycholoog. Maar de eerste week voelde ik me zo ellendig en had ik nergens zin in. Had last van lichamelijke klachten enz enz. Maar plots vorige week was ik weer helemaal de oude. Voelde me weer op en top!.. alleen van korte duur.. na het koffie momentje met mijn vader ging het weer helemaal mis.. Ik voelde me weer een klein beetje als in het begin. Gelukkig kan ik ernstige hyperventilatie en paniekaanvallen deels onderdrukken, anders is het niet te doen, maar mijn vraag is; zijn er meer mensen die zich de ene week bijvoorbeeld op en top voelen, en hun ding doen, en dan weer in een diep gat vallen?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Reacties
  • Renate
    Bijdrager

Hallo Bonzo,

Ik heb helaas te kampen met depressive klachten.  Dat is anders als een burn out (denk ik) want ik weet nl. Niet wat de (maatstaven) zijn voor een burn out. Maar wat jij schrijft is voor mij heel herkenbaar.

En waar ik van sommige mensen ook weleens negatieve reacties op krijg. Zo van je werk niet maat kan wel leuke dingen doen. Alleen ze zien me dus alleen maar als leuke dingen doen lukt. En soms lukt t niet echt maar met de psycholoog afgesproken ze toch te doen. Maar ik weet hoe vermoeiend dat is. Uit bed gaan is vaak al te vermoeiend.  Ik hoop dat je snel meer goeie momenten gaat krijgen.

Ambi 40 plusAmbi 40 plus
    Bijdrager

Ja, herkenbaar. Maar, dan met een andere oorzaak. Ref. mijn profiel. ‘De gulden middenweg zoeken’, is de uitdaging. Sterkte gewenst! Hgr

InekeW
    Bijdrager

Op en neer. Ja dat herken ik. Omdat de overprikkeling oploopt, of omdat je net op dat moment vermoeid raakt, heeft allemaal invloed. En ja, tuurlijk zie je me leuke dingen doen. Maar je ziet me niet achteraf. Of wanneer ik een slechte dag heb. Dan kom ik nl niet buiten!!

InekeW
    Bijdrager

Screenshot_20190328-193556_Chrome

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.