Home Forum Mijn Verhaal Artrose

Artrose

1reacties Started at 29 augustus 2019 om 17:21

• Marion smulders
    Bijdrager

Artrose

hoi allemaal

Ik ben een alleenstaande vrouw van 53 met 2 dochters van 19 en 22 .ik heb 32 in een ziekenhuis gewerkt op de centraal sterilisatie afdeling . Nu zit ik 1 1/2 jaar in de ziektewet met artrose pols,nek,onderrug,heup heel veel pijn overal geweest injectie’s gehad in rug en heup maar niets helpt ik loop bij een handtherapie want heb ook heel veel pijn aan beide handen aan mijn vingers trigger  finger . Terug naar mijn eigen afdeling kan niet meer te zwaar werk . Zit nu in spoor 2 ze helpt mij om op verschillende plekken te proberen of het werk bij mij past bij mijn klachten maar omdat ik ook zo’n pijn heb aan mijn vingers en pols is er maar weinig werk wat ik nog kan .mijn vraag is is er iemand met de zelfde klachten en wat voor werk zou ik nog kunnen of zijn er mensen voor afgekeurd ik ben helemaal een leek want heb gelukkig hier nog nooit bloot voor gestaan.

groetjes Marion

(1 waardering)
    John
1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Reacties
  • JohnEDJohn
    Moderator

Beste Marion,

allereerst welkom hier op het forum.
    Wat naar dat je op deze jonge leeftijd deze enorme pijn  klachten heb die je zo enorm beperken.

Ik hoop dat er in het re-integratie traject iets voor je gevonden wordt wat je nog lukt.
    Misschien is het wel een idee om voor je zelf een dagindeling schema te maken (dit kan bij een eventuele keuring als het je toch niet mocht lukken ook kunnen helpen).
    https://samenveerkrachtig.nl/hulpwijzer/hoe-maak-ik-een-dagindeling/

Ik hoop dat er nog anderen hier op het forum op je vraag reageren.
    Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

Met vriendelijke groet,
    John

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.