Home Forum Mijn Verhaal 1 jaar ziek.

1 jaar ziek.

3reacties Started at 9 januari 2019 om 10:00

• Marcel
    Bijdrager

1 jaar ziek.

Hallo,

Ongeveer 1,5 geleden heb ik een herseninfarct gehad. Gevolg was dat ik soms compleet in de war was en gevaarlijke dingen deed. Bijv. spookrijden -alles kwijt was –soms ook de weg naar huis niet meer wist etc etc. Ik werk als proces-operator en hier werd ik een gevaar voor andere omdat het nodige mis ging mbt veiligstellen van proces onderdelen. Van af die tijd heb ik mij ziek gemeld.

Nu mag ik voor spek-en bonen op het werk zijn voor 2 dagdelen in de week. Ik hou het vol tot 3-4 uur daarna moet ik weg en slaap in de middag. Twee afspraken per dag is te doen bij meer raak ik weer in de war.

Nu kan ik nooit meer terug in mijn oude functie en is het mogelijk dat ik afgekeurd wordt. Dit wordt door mijn bedrijf onderzocht.

Hoe gaat dat en wat kan ik verwachten? Het maakt het allemaal erg onzeker.

Groet Marcel.

(1 waardering)
    John
3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Reacties
  • JohnEDJohn
    Moderator

Beste Marcel,

dank voor je vraag hier op het forum.

Lukt het jou wel om stukken (websites) te lezen?

Ik voeg wel alvast wat links toe van pagina’s waar je info kan lezen over de door jou gestelde vragen.
    Mocht het lezen ervan problemen opleveren, laat het dan even weten, kijken we hoe we je op een andere wijze kunnen helpen.
    In de eerste link kan je zien, waar je nu staat en per onderdeel hier de uitleg vinden op zeer veel vragen;
    https://samenveerkrachtig.nl/waar-sta-ik/
    zoals je daar kan zien zijn er ook filmpjes met uitleg bij geplaatst.

Via de website van het UWV is er ook zeer veel informatie te verkrijgen;
    https://www.uwv.nl/particulieren/ziek/index.aspx

Ik hoop dat je met deze informatie al een beetje op weg bent geholpen, mocht je nog vragen hebben stel ze hier gerust.
    Met vriendelijke groet, John

Maaike KuipersCMMaaike Kuipers
    Sleutelbeheerder

Beste Marcel,

Je zou ook eens een van de koffietafels kunnen bezoeken. Daar beantwoorden onze ervaringsdeskundigen (die net als jij in ongeveer dezelfde situatie zitten of hebben gezeten) jouw vragen en ze zijn ook gerust een luisterend oor. Een ander optie is om de Online Koffietafel terug te kijken. Hierin worden ook veel vragen beantwoord waar je mogelijk wat aan hebt.

Sterkte en: geef nooit op!

Met vriendelijke groet,

Maaike Kuipers
    Communitymanager Samen Veerkrachtig

Maaike KuipersCMMaaike Kuipers
    Sleutelbeheerder

Beste Marcel,

Je zou ook eens een van de koffietafels kunnen bezoeken. Daar beantwoorden onze ervaringsdeskundigen (die net als jij in ongeveer dezelfde situatie zitten of hebben gezeten) jouw vragen en ze zijn ook gerust een luisterend oor. Een ander optie is om de Online Koffietafel terug te kijken. Hierin worden ook veel vragen beantwoord waar je mogelijk wat aan hebt.

Sterkte en: geef nooit op!

Met vriendelijke groet,

Maaike Kuipers
    Communitymanager Samen Veerkrachtig

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.